קטגוריות
טיפוגרפיה טיפים מדריכים עיצוב פונטים

6 אתרים מומלצים להורדת פונטים חינמיים בעברית

כשאתם עובדים על פרויקט עיצובי חדש של מוצר דפוס, אתר אינטרנט, אפליקציה או כל דבר אחר, אחת ההחלטות החשובות ביותר היא באיזה פונט להשתמש. מעצבי פונטים, או בשמם המקצועי טיפוגרפים, עומלים שנים רבות על־מנת לעצב פונטים ייחודיים – כדי שתוכלו לייצג ולבטא את הפרויקט שלכם ללא דופי. אך בזמן שרוב הפונטים המעוצבים נמכרים תמורת תשלום, ניתן למצוא ברשת לא מעט פונטים מיוחדים לגמרי בחינם ועל אף זאת הם מאפשרים בדיוק את האסתטיות ואת הדינמיות האיכותית והנכונה שאתם מחפשים. אז אספנו עבורכם את חמשת האתרים המובילים להורדת פונטים בעברית בחינם. 

כל מה שנשאר לכם לעשות זה להיכנס ולהוריד את הקובץ של הפונט שאהבתם. על כל מקרה, אנחנו ממליצים לכל אחד לעיין היטב בתנאי השימוש לפני ההורדה כדי להסיר ספק ולהיות בטוחים שכוונות השימוש שלכם חוקיות, כיוון שחלק מהפונטים מותרים לשימוש פרטי בלבד ואסורים להעברה הלאה למשל.

 
freefonts

1. פונטים בעברית בחינם

כך קוראים לאתר החביב הזה, המציג רשימה של פונטים חינמיים בעברית להורדה. הפונט המועדף עלינו באתר: נוט – פונט שובב ודומיננטי אשר אומנם אינו מתאים לקריאה ארוכה, אבל בהחלט יוכל לשמש לעיצוב לוגואים וכותרות או אריזות של ילדים.

 

 

alefalefalef

2. פונטים חינמיים להורדה לשימוש מסחרי של אאא

אוסף הפונטים החינמיים של אאא כולל פונטים יפים ומיוחדים ובנוסף תוכלו להוריד לכם גם סטים של אייקונים. כל כמה זמן הם מוסיפים פונטים חינמיים חדשים לעמוד הזה אז שווה להתעדכן. הפונט החינמי המועדף עלינו באתר: יידישקייט בולד – פונט כותרת קלאסי שנבנה מתוך סריקות של עיתונים ישנים ביידיש שהודפסו בדפוס בלט. הפונט גם כולל ניקוד מתוכנת, סימנים מיוחדים והפתעות.

 

 

googlefonts

3. גוגל פונטס

ספריית פונטים חינמיים של חברת גוגל. כל הפונטים בספריית גוגל פונטס משוחררים תחת רשיונות קוד פתוח. לשימוש באתרים – כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור פונט ולעקוב אחר הוראות ההטמעה. בנוסף תוכלו לבחור להוריד את הפונטים ולהתקין על המחשבים שלכם לשימוש בתוכנות כמו פוטושופ, אילוסטרייטור, וורד, פאוור פוינט וכו׳.

 

 

4. פונטים חינמיים של פונטימונים

פונטימונים הוא קטלוג ייחודי אותו אוצרים אאא והוא מוקדש כולו לגופני כותרת מהממים ובמחירים ממש משתלמים. בעמוד הפונטים החינמים שלהם תוכלו למצוא מגוון משקלים חימיים מדליקים לשימוש מסחרי (רישיון דסקטופ – עד 2 מחשבים). רובם למעשה משקלים חינמיים מתוך משפחות פונטים בתשלום (במחירים משתלמים כאמור). מידי חודש-חודשיים הם מוסיפים פונטים חינמיים חדשים אז כדאי להוסיף למועדפים שלכם ולהירשם לניוזלטר שלהם.

 

 

hatayas

5. פינוקים של הטייס

שלושה פונטים כיפיים להורדה מבית היוצר של הטייס (דני מירב) מהגילדה. לפונטים של הטייס יש סגנון ייחודי וכיפי במיוחד. מומלץ לנסות את פונט ״מחיר מומלץ״ שנוצר בנסיון לדמות את האותיות המודפסות על מכסי קופסאות חומוס בסופר.

 

 

6. פרויקט הפונטים

האתר הזה החליט להרים את הכפפה ולאגד פונטים עבריים, שיוצריהם התירו שימוש חופשי בהם, ולהפוך אותם לזמינים כפונטי רשת חופשיים להורדה ולשימוש.

 

 

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך: