קטגוריות
פונטים

שישה מיתוסים נפוצים על עיצוב גרפי

עולם העיצוב הגרפי והתקשורת החזותית השתנה המון במהלך השנים. ולמרות שעיצוב מתפתח ויש שיגידו שמקבל את מעמדו כצורת אמנות, יש עדיין מיתוסים לגבי המקצוע שכדאי להפריך.

המושג ״עיצוב גרפי״ התפתח בצורה משמעותית מאז שהוא הגיע לעולם, אי שם בשנות ה־20. את המונח טבע המאייר ומעצב הספרים ווילאם דוויגינס כדי לתאר את עבודותיו בתקשורת המודפסת, כמו ספרים, איורים, טיפוגרפיה, לטרינג וקליגרפיה. עד שנות ה־50, המונח היה ידוע ושימש לתאור יצירה של חומרים ויזואלים מודפסים כמו פוסטרים, מודעות, פרסומות ושלטים.

קטגוריות
פונטים

חמישה טיפים לשימוש נכון עם צבעים

צבע הוא חלק מאוד חשוב מעיצוב טוב. כשיש כל כך הרבה רגשות ופסיכולוגיה מאחורי כל גוון שנבחר, זה יכול להיות מאתגר לבחור פלטה צבעונית לעיצוב שלכם. לכן מצורפים כאן חמישה טיפים סודיים לשימוש מושכל בצבעים, כדי שתוכלו לקלוע לשילוב הצבעים המושלם בכל עיצוב.

אנחנו ידועים שגוונים שונים מעוררים רגשות שונים, אסוציסאציות ותגובות שמשפיעות על איך שהמותג שלנו מתקבל. ובתכלס, בחירות של צבע יכולות להרים או להוריד את העיצוב. מחקרים אפילו הראו שצבע מעלה את זכירות המותג ב־80%. אז כשאנחנו בוחרים צבע, אנחנו צריכים להיות בטוחים שאנחנו עומדים מאחורי מה שהוא משדר.